piątek, 6 marca 2015

Mazidło Madzi...

Witam,

Dziś chciałam zaprezentować makijaż który wykonałam Madzi...

Do stworzenia tego makijażu zastosowałam:
- podkład Inglot AMC LW300
- korektor Inglot 95
- Bourjois Poudre libre 01
- brązer Inglot 512
- róż Inglot 58
- rozświetlacz KOBO 310 moonlight
- cienie do powiek Inglot 391
                               Inglot 352
- paletka cieni Sleek ACID 570
- cień Secret STAR DUST cień supki 2
-szminka marki Jafra Real Orange

a oto efekt pracy...


chcąc wzbogacić makijaż i nadać mu oryginalności do sesji zdjęciowej użyłam produktu do mieszania cieni na mokro Inglot Duraline i za pomocą małego pędzelka do nakładania cieni z boku twarzy zaczynając od obrysu stworzyłam małe kwiatuszki. Odkryłam twarz robiąc wysoko usadowionego koka i efekt końcowy wygląda tak..




Zapraszam wszystkich bardzo serdecznie na małą metamorfozę... Każda z nas zasługuje na odrobinę szaleństwa :) Fajny makijaż, dobre światło, miła atmosfera, aparat i działamy :)

Zapraszam również na mojego nowo powstałego fanpage:
https://www.facebook.com/washka1

na koniec trochę bardziej artystycznie...


Do zobaczenia wkrótce :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz